24. CRM – a po co to komu?
3 kwietnia 2023
/
RSS Feed
W dzisiejszym odcinku kilka słów o systemie CRM, bez którego my nie wyobrażamy sobie pracy w dziale handlowym.
W odcinku:
▶ Co mają wspólnego żółty autobus i system CRM?
▶ Jaką rolę może pełnić CRM w ogarnianiu chaosu handlowego?
▶ Korzyści systemu CRM z perspektywy handlowca i managera sprzedaży?
Gdzie nas znajdziecie?
https://www.linkedin.com/company/podcast-rekrutacja-i-sprzeda%C5%BC/?viewAsMember=true
https://www.facebook.com/profile.php?id=100087571381496
Czy artykuł był pomocny? TAK NIE
Podziel się artykułem:Przejdź do sekcji blog, znajdziesz tam ciekawe artykuły, które dla Ciebie przygotowaliśmy
06.05
Znajdź swoją ścieżkę kariery: aktywne vs. pasywne metody poszukiwania pracy
Aktywne i pasywne metody poszukiwania pracy różnią się zarówno zaangażowaniem, jak i[...]06.05
Sztuka motywowania pracowników: praktyczny przewodnik
Jak motywować pracowników? To pytanie jest kluczowe dla każdego lidera zespołu. Motywacja[...]02.04