24. CRM – a po co to komu?
3 kwietnia 2023
/
RSS Feed
W dzisiejszym odcinku kilka słów o systemie CRM, bez którego my nie wyobrażamy sobie pracy w dziale handlowym.
W odcinku:
▶ Co mają wspólnego żółty autobus i system CRM?
▶ Jaką rolę może pełnić CRM w ogarnianiu chaosu handlowego?
▶ Korzyści systemu CRM z perspektywy handlowca i managera sprzedaży?
Gdzie nas znajdziecie?
https://www.linkedin.com/company/podcast-rekrutacja-i-sprzeda%C5%BC/?viewAsMember=true
https://www.facebook.com/profile.php?id=100087571381496
Czy artykuł był pomocny? TAK NIE
Podziel się artykułem:Przejdź do sekcji blog, znajdziesz tam ciekawe artykuły, które dla Ciebie przygotowaliśmy
30.08
Planowanie zatrudnienia pracowników w firmie – proces, metody i etapy planowania
Planowanie zatrudnienia to strategia, która umożliwia przedsiębiorstwom efektywne zarządzanie zasobami ludzkimi. Pozwala[...]28.08
Gdzie szukać pracowników? Sprawdź, jak znaleźć dobrego pracownika
Gdzie szukać pracowników? To pytanie, które nieustannie zajmuje umysły menedżerów i działów[...]15.07