Quality Engineer
Kilka słów o firmie
Nasz Klient jest światowym liderem w produkcji wysokiej jakości opakowań i komponentów formowanych wtryskowo, obsługującym rynki opakowań konsumenckich, opieki zdrowotnej i przemysłu. Firma tworzy niestandardowe rozwiązania ze sztywnych tworzyw sztucznych. Od pomysłu do komercjalizacji, wykorzystuje technologię i pomysłowość, aby dostarczać rozwiązania produkcyjne, których nie można znaleźć nigdzie indziej.
Nasze oczekiwania:
· gotowość do relokacji
· znajomość języka angielskiego na poziomie C1
· min. 3-letnie doświadczenie jako inżynier ds. zapewnienia jakości w środowisku formowania wtryskowego lub produkcji sprzętu medycznego
· doświadczenie w analizie statystycznej (Minitab) / SPC (statystyczne sterowanie jakością) / walidacjach
· wykształcenie wyższe z obszaru inżynierii, nauki o polimerach lub równorzędne doświadczenie w produkcji
· doskonałe umiejętności interpersonalne oraz komunikacyjne
Nasza propozycja:
· zapewnienie i opłacenie zakwaterowania przez pierwsze 3 miesiące (pokój w hotelu kilka minut drogi od firmy)
· umowa o pracę
· system jednozmianowy od poniedziałku do piątku
· wsparcie w procesie przeprowadzki do Irlandii, w tym pomoc w uzyskaniu numeru PPS
Osoby zainteresowane proszone są o przesyłanie CV w języku angielskim.
Twoje zadania:
· opracowywanie i wdrażanie rozwiązań wspierających i poprawiających System Zarządzania Jakością (QMS)
· utrzymywanie i wspieranie zgodności z normami systemów ISO 13485 i ISO 14001
· współpraca z klientami w sprawie nowych produktów, kwestii jakościowych i kwalifikacji procesów
· opracowywanie i wdrażanie programów kontroli procesów w celu spełnienia wymagań klienta
· przeprowadzanie walidacji procesów i kwalifikacji produktów
· zapewnianie wsparcia produkcji i ekspertyzy w zakresie jakości w odniesieniu do problemów produkcyjnych i dysponowania produktami
· przeprowadzanie analiz inżynierii jakości w celu zidentyfikowania strategii zapobiegania niezgodnościom jakościowym i minimalizacji ryzyka
· koordynacja procesu NCR (raport niezgodności) /CAPA (system zarządzania działaniami korygującymi i prewencyjnymi) w celu zapewnienia terminowego rozwiązywania i zamykania problemów
· prowadzenie działań szkoleniowych w zakresie procedur jakości, np. zgodności, GMP (dobre praktyki produkcyjne), przygotowania do audytu i GDP (nasze PKB)
· wsparcie i reprezentowanie zakładu podczas audytów zewnętrznych oraz przeprowadzanie audytów wewnętrznych
· monitorowanie i śledzenie danych jakościowych w celu wspierania ulepszeń jakościowych w całym przedsiębiorstwie
· wspieranie wymagań, szkoleń i regulacji dotyczących ochrony środowiska, zdrowia i bezpieczeństwa
· wykonywanie dodatkowych obowiązków na zlecenie bezpośredniego przełożonego