Zamieszczona: 18 listopada 2024
Gostyń, Gostyński, Wielkopolskie

Koordynator Pracowników Tymczasowych

Praca stała |

Kilka słów o firmie

Jako HSS Work jesteśmy łódzką firmą rekrutacyjną działającą na terenie całej Polski. Nasze biuro znajduje się w centrum Łodzi, przy ulicy Piotrkowskiej. Prowadzimy projekty dla takich branż jak: przemysł, logistyka, e-commerce, sprzedaż, marketing, budownictwo oraz IT.

Obecnie do naszych wewnętrznych struktur poszukujemy Koordynatora Pracowników Tymczasowych, czyli osoby która będzie odpowiedzialna za stałą współpracę z Klientami w powierzonym regionie oraz za kompleksowe wsparcie kadrowo-administracyjne nad Pracownikami zatrudnionymi w ramach usługi pracy tymczasowej.

Nasze oczekiwania:

  • doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji oraz koordynacji zatrudnienia tymczasowego – min. 1 rok (jest to dla nas warunek konieczny)
  • wiedza nt. specyfiki i dynamiki usługi pracy tymczasowej oraz umiejętność skutecznego zarządzania zmiennymi potrzebami kadrowymi
  • umiejętności budowania relacji biznesowej i szybkiego reagowania na potrzeby Klientów i Pracowników
  • prawo jazdy kat. B (aktywny kierowca)
  • umiejętność efektywnego planowania podróży służbowych oraz dobra organizacja własnej pracy
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, dyspozycyjność, elastyczność, komunikatywność, cierpliwość, odporność na stres

Nasza propozycja:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie będącej jednym z liderów na rynku w zakresie realizacji usługi pracy tymczasowej
  • wynagrodzenie podstawowe wraz z system premiowym oraz benefitami pozapłacowymi
  • niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon, samochód służbowy
  • samodzielne i odpowiedzialne stanowisko z realnym wpływem na przebieg prowadzonych projektów
  • pracę w środowisku charakteryzującym się dużą dynamiką i różnorodnymi wyzwaniami
  • możliwość rozwijania umiejętności w obszarze administracji i zarządzania pracownikami

Twoje zadania:

  • rekrutacja i selekcja pracowników na stanowiska fizyczne
  • zapewnienie pracownikom opieki i wsparcia z obszaru kadrowo-administracyjnego
  • przygotowywanie i aktualizacja dokumentacji kadrowej (umowy, badania, teczki pracownicze)
  • organizacja pierwszego dnia pracy (wydawanie odzieży BHP, dokumenty, wprowadzenie)
  • bieżąca obsługa Klientów (stały kontakt, raportowanie, zbieranie informacji o potrzebach)
  • reprezentowanie firmy w relacjach z Klientami, rozwój współpracy oraz dbałość o utrzymywanie wysokiego standardu obsługi
  • współpraca z działem płac w zakresie rozliczeń wynagrodzeń
  • dbałość o zgodność działań z przepisami prawa pracy
Aplikuj